advertisement

Saturday, February 5, 2011

strike back !!!

yeah , aku terlalu bosan so terhasil la masterpiece neh . mcm shitt la , klu boleh aku xnk teringat ape2 . betul la teori , rindu orang yg dh tiada still boleh tahan but rindu orang yg kita still boleh lihat teramat la sakit . kenapa perlu muncul kembali , adehh . kalau aku yang pergi ok gak la , ini idak . camne la leh berlaku , sakit hati gak la .

ok2 , today ak nak story bout vacation aku bukanlah cite mnyayat hati dan minta simpati . hahaha . oh oh , arini whole day aku drive dari pagi sampai petang sambung malam . Morib - Putrajaya - Klang - Putrajaya , goshh !! tired gilerr , rasa nak tersadai pn ade nasib x terlelap time drive maklumlah pelumba F1 . kali ni aku xtaw bape lak saman aku collect , ngamuk lagi la bapak aku nampaknye .

vacation aku start 4 February - 5 February , g morib je pn . BBQ bersama sanak saudara , dah macam apa family ktorg . punya la hinggar bingar kawasan rumah rehat uh . semua berpunca dari ktorg , haha . yang bapak aku ngn abg sedara aku lg la biul , sampai2 situ xde rehat terus g laut pasang jaring nk bakar ikan tuk malam . hahaha . aku pun terikut biul adek2 sedara aku , ngh panas terik g terjun laut . abes gelap muka aku yg dh sememangnya gelap sejak azali , hahaha .


(sambung nnt , nk tgok tv)

No comments:

Post a Comment